Plakat Euroshorts
Poprzednia edycja konkursu cieszyła się dużym zainteresowaniem uczestników. W tym roku swoje propozycje można przesyłać do 1 lipca 2015.
Euroshorts jest międzynarodowym festiwalem filmów krótkometrażowych. Istnieje od 24 lat (pierwsza edycja 1992). Rozpoczyna się w Gdańsku, w Centrum Sztuki Współczesnej „Łaźnia” a potem dociera do galerii i domów kultury w 15 innych miastach. Nie ma wysokiego budżetu ale ma wielu widzów, unikalną atmosferę i niezależność. Na równych prawach prezentuje i wyróżnia filmy fabularne, dokumentalne, animowane, eksperymentalne i reklamowe. Promuje i wspiera młodych filmowców. Głównym zadaniem plakatu ma być intensywna promocja imprezy oraz idei kina niezależnego, autorskiego (nie chodzi o kino amatorskie).
Autor zwycięskiego projektu otrzyma 1000 zł, będzie promowany w ramach premiery i replik festiwalu a projekt będzie publikowany w dużych nakładach w całej Polsce.
W jury zasiądą związani z Fundacją filmowcy oraz krytycy sztuki:
Przemek Młyńczyk – reżyser, dyrektor Euroshorts
Wojciech Kozłowski – krytyk sztuki, dyrektor Galerii BWA w Zielonej Górze
Hanna Wróblewska – krytyk sztuki, dyrektor Galerii Zachęta w Warszawie,
oraz projektanci graficzni związani ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej:
Jerzy Skakun / studio Homework
Marcin Nowicki / Noviki studio
Justyna Kosińska / Temperówka Studio
Emilka Bojańczyk / Podpunkt
Projekty przysyłajcie w formie zwykłych plików .jpg w formacie minimum A4, wraz z krótką notatką o autorze oraz swoimi danymi na adres: info@euroshorts.pl. Autora nagrodzonej pracy poprosimy o dostarczenie projektu w postaci gotowej do druku. O przekazanie praw autorskich poprosimy wyłącznie zwycięzcę.
Więcej informacji