System Identyfikacji Wizualnej jako przewaga rynkowa

Chcemy robić rzeczy lepiej! To zdanie może wydawać się banalne, ale w kontekście naszej pracy nad markami staje się mocną deklaracją.
Jako STGU, jako zrzeszenie twórców powinniśmy dążyć do lepszego zrozumienia klienta oraz bardziej efektywnego odpowiadania na jego potrzeby. W tym samym czasie pragniemy, żeby klient lepiej zrozumiał naszą perspektywę projektową oraz wartość rynkową jaką może uzyskać poprzez naszą pracę.
Właśnie dlatego rozpoczynamy cykl dzielenia się wartościowymi treściami. Jeśli posiadasz artykuł, który chciałbyś/łabyś opublikować wspólnie z nami na profilach społecznościowych STGU, serdecznie Cię do tego zachęcamy.
Rozpoczynamy od tematu przewagi rynkowej, jaką daje naszym klientom System Identyfikacji Wizualnej, czyli myślenie systemowe w języku wizualnym marki, który był opublikowany w “Marketing w praktyce”. Dziewczyny z TRUE Brands Studio przyjęły w nim perspektywę klienta, dlatego mamy nadzieję, że będzie to dla Was też stos cennych argumentów do rozmowy z waszymi klientami.
Z artykułu dowiesz się między innymi, jak wasz klient może uczynić SIW (System Identyfikacji Wizualnej) praktycznym narzędziem, który przynosi nieocenione korzyści w: ich codziennej pracy, działaniach ich zespołu, ale też relacji z klientem.
Cały artykuł znajdziesz tutaj.
Autorką tekstu jest @Katarzyna Wajer - Co-Founder True Brands Studio, Design Partner. Katarzyna od 13 lat specjalizuje się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej. Jej doświadczenie w pracy z markami rozpoczęło się w niemieckiej agencji Meta Design, a przez kolejne 9 lat rozwijała je w White Cat Studio. Obecnie w TRUE Brands odpowiada za tworzenie skutecznych koncepcji i systemów identyfikacji wizualnych.
#content #systemidentyfikacjiwizualnej #dzielimysięwiedzą