znajdź projektanta

cyber_Folks

Jak zbudować stronę produktu technologicznego przetłumaczonego na ludzki język?

Odpowiedź jest prosta: tak samo jak zrobił nasz klient budując markę Cyber Folks! Stworzyliśmy stronę, która mówi o technologii językiem ludzi.

Marka H88, właściciel kilkunastu serwisów hostingowych w Polsce stworzyła markę, która łączy je w jedno. Połączyli technologię (cyber) z ludźmi (folks), aby podkreślić wyjątkowe podejście do obsługi klienta. Naszym zadaniem było przełożenie tego na projekt i wdrożenie strony internetowej.

Otrzymaliśmy strategię i gotowy branding. Przełożyliśmy go na web, dodając unikalne, ale spójne z marką elementy takie jak ikony i widoczne w logo podkreślenie. Wykorzystaliśmy także znak ">" oraz "_" wykorzystywane w kodowaniu. Dzięki temu rozwinęliśmy pomysł brandingu, a strony nie da się pomylić z żadną inną.

Wsparciem ze strony klienta był zespół developerski odpowiedzialny za podpięcie procesu sprzedażowego pod zakodowane przez nas layouty. Bitbucket pozwolił nam połączyć oba zespoły i zarządzać zmianami. Dużo nauczyliśmy się podczas tej nowej formy współpracy. Jesteśmy zawsze otwarci na takie wyzwania. 


Zerknij na całość projektu.

———

Dziękujemy za zapoznanie się z naszym dziełem, mamy głęboką nadzieję że było inspirujące!
Obserwuj nasze media aby zobaczyć jak stawiliśmy czoła innym projektom.

We are a bunch of enthusiasts designing things that matter. You need enthusiasts because people who love their work create unique things. But you also need a team whose work is based on experience and a well-developed approach. Only then will your campaigns matter. Meet adchitects.



^ Wróć na górę