REMMED
Misją RemmedVR jest wspieranie dziecięcej terapii widzenia za pomocą terapeutycznych gier opartych na technologii VR, czyli po prostu dobrej zabawy!
Z przyjemnością rozpoczęliśmy współpracę z marką, począwszy od prac nad odświeżeniem brandingu i strony internetowej. Jednak to nie koniec – kolejne wyzwania wciąż przed nami!
Zerknij na całość projektu.
Z przyjemnością rozpoczęliśmy współpracę z marką, począwszy od prac nad odświeżeniem brandingu i strony internetowej. Jednak to nie koniec – kolejne wyzwania wciąż przed nami!
Oferta RemmedVR skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych (zdalna terapia widzenia dla dzieci z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości), jak i do firm (potencjalnych partnerów – placówek medycznych). Strona musiała więc odpowiadać potrzebom tych dwóch grup.
Kolejnym zadaniem było zaprojektowanie nowego brandingu wokół już istniejącego logo firmy. Zaproponowaliśmy prostą, lecz funkcjonalną stronę z wydzielonymi sekcjami: jedną skierowaną do klientów indywidualnych, z informacjami o terapii domowej i z możliwością wyszukiwania specjalistów, oraz drugą, przeznaczoną dla specjalistów ochrony wzroku, zainteresowanych oferowaniem w swojej praktyce zdalnej telemedycyny z użyciem wirtualnej rzeczywistości.
Kolejnym zadaniem było zaprojektowanie nowego brandingu wokół już istniejącego logo firmy. Zaproponowaliśmy prostą, lecz funkcjonalną stronę z wydzielonymi sekcjami: jedną skierowaną do klientów indywidualnych, z informacjami o terapii domowej i z możliwością wyszukiwania specjalistów, oraz drugą, przeznaczoną dla specjalistów ochrony wzroku, zainteresowanych oferowaniem w swojej praktyce zdalnej telemedycyny z użyciem wirtualnej rzeczywistości.
Biorąc logo RemmedVR za punkt wyjścia, zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną marki, bazującą na kolorach charakterystycznych dla okularów 3D: czerwonym i niebieskim. Nietypowe ikony nawiązujące do gier wykorzystywanych w terapii wzroku są wyróżnikiem, który nie pozwala na monotonię!
Zerknij na całość projektu.
———
Dziękujemy za zapoznanie się z naszym dziełem, mamy głęboką nadzieję że było inspirujące!
Obserwuj nasze media aby zobaczyć jak stawiliśmy czoła innym projektom.









We are a bunch of enthusiasts designing things that matter. You need enthusiasts because people who love their work create unique things. But you also need a team whose work is based on experience and a well-developed approach. Only then will your campaigns matter. Meet adchitects.