ABSTRA / IDENTYFIKACJA WIZUALNA
Założeniem projektu było zachowanie dynamicznego, nowoczesnego
i sportowego charakteru. Całość jest oparta na gridzie i modułach, dzięki którym można uzyskać wiele wizerunków, od bardziej młodzieżowego, po bardziej stonowany skierowany do potencjalnych reklamodawców.
W całości przeplata się mocna typografia z abstrakcyjnymi teksturami
i lub figurami. Czerń przełamuje kolor pomarańczowy.
Projektantka grafiki użytkowej, absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Gdańskiej, BTU Cottbus oraz Akademickiego Kursu Typografii. Mieszka i pracuje w Warszawie. Specjalizuje się w projektowaniu identyfikacji wizualnych dla nowoczesnych wnętrz i wystaw (stale współpracując z najlepszymi warszawskimi pracowniami architektonicznymi), a także w projektowaniu książki, plakatu, stron internetowych i aplikacji mobilnych. Pracowała dla wielu instytucji kultury oraz firm z branży mody i design'u. Laureatka nagród i wyróżnień w konkursach poświęconych projektowaniu plakatu, grafiki wydawniczej i identyfikacji wizualnych.