znajdź projektanta

Music 360 | branding + www

The logo has a typographic nature. It originated with an observation that a number ‘3’ and a letter ‘M’ could be combined and represented by the same single shape when given an appropriate typeface. The need to read these letters in different axes resulted in rotating the whole lettering set by 45°.
I approached business cards with logo’s uniqueness in mind. When setting up type for names and contact info in business cards, I decided to duplicate the layout of the logo lettering — diagonal, rotated by 45°.
In website design, the imagery was treated as an integral part of the visual identity system. My goal was to use a kind of images that would evoke positive, party-like, young, playful and electrifying emotions, connected somehow to music events or music industry. I have achieved this goal by transforming a specific set of images into duotone pictures using vibrant colors visible in the logo next to them. The result is a website with a very narrow but consistent color palette.


Client
Music-360
Year
2017
Category
Branding, Web

Dla architektów jest grafikiem, dla grafików architektem. W rzeczywistości jest i jednym, i drugim. Ukończyła studia architektoniczne oraz graficzne, a obecnie w pracy zawodowej łączy obie te dziedziny w swoim Studio Blisko projektując systemy oznakowania graficznego przestrzeni architektonicznych. O potrzebie współpracy grafików i architektów mówiła na szczecińskim Westivalu – Sztuce Architektury (X 2017) i konferencji Element UX Talks w Poznaniu (IX 2018), pisała na łamach magazynu ARCH (I 2018) oraz uczyła na trójmiejskim Biennale Traffic Design (IX 2018). Przekonywała na Element Urban Talks w Krakowie (XII 2019) oraz w podcaście Architektura Powinna (I 2020). Uwielbia tańczyć, zajada się pieczarkami i popija je kawą. Wkłada serce, duszę i energię w projektowanie, ale też podróżuje – koniecznie z aparatem – kiedy tylko znajdzie wolną chwilę. W międzyczasie zaraża (próbuje!) swoich studentów entuzjazmem do grafiki i rysowania. W projektowaniu graficznym odnalazła siebie, ale też kilku ważnych klientów, m in.: Stowarzyszenie Architektów Polskich, APA Kuryłowicz&Associates, SKANSKA, Uniwersytet Warszawski, Warszawski Uniwersytet Medyczny, Google, Lasy Państwowe, Live Nation, i innych. Zaprojektowała dla nich oprawy graficzne festiwali (Westival 2017, Westival 2018), konferencji (SARP U40, 2018, 2019) wystawy (‘In Motion’ na Gdynia Design Days 2016, ‘Średnia krajowa’ na Westival 2018), brandingi, systemy oznakowania, publikacje i książki (monografia twórczości arch. Kuźmienko, 2018, nominacja do Najpiękniejszej Książki Roku 2018), ilustracje i infografiki (Lasy Państwowe). Architektka | dyplom mgr inż. arch.: 2017, WAPW Graficzka | dyplom: 2014, WSISiZ Wykładowczyni na Wydziale Grafiki | od 2015, WSISiZ



^ Wróć na górę