znajdź projektanta

Gerlach – standaryzacja logo

Gerlach to marka, za którą stoi prawie trzysta lat tradycji i jedna z niewielu, które nadal pozostają w rękach polskich właścicieli. Dziś Gerlach to nie tylko sztućce, ale cała gama nowoczesnych produktów ze stali o wysokiej jakości. W 2015 roku marka przeszła gruntowne odświeżenie, a jej produkty zyskały nowe opakowania. Pomimo tego, że logo zostało w niezmienionej formie, konieczne było stworzenie i opisanie zasad, według których będzie ono używane w ramach nowego wizerunku. Stworzyliśmy dokument, który podsumowuje nowe reguły stosowania logo. Standaryzacja obejmuje dopuszczalne wersje logo, opis kolorystyki i podstawowe informacje na temat używania logo. Dzięki tym wskazówkom łatwiej jest budować konsekwentny wizerunek marki od strony wizualnej.

Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.



^ Wróć na górę