Komfort przez cały dzień w zgodzie z naturą - projekt opakowań
W portfolio marki Cleanic, rynkowego lidera w swoich kategoriach, oprócz m.in. płatków i patyczków kosmetycznych, chusteczek do demakijażu znajdują się chusteczki do higieny intymnej.
Brandface zostało poproszone o zmianę opakowań tej ostatniej grupy, aby dostosować je do nowej identyfikacji wizualnej i strategii marki. Grafika utrzymana jest w pastelowych barwach, które w połączeniu z bielą mówią o delikatności. Zielony liść podkreśla przyjazny charakter produktu dla środowiska naturalnego. Opakowanie można w pełni poddać recyklingowi, a sama chusteczka jest biodegradowalna. Dodatkowo produkt jest wegański. Wszystkie te benefity przedstawione zostały za pomocą ikonek oraz wyszczególnione w panelu tekstowym na froncie opakowania. Delikatność dodatkowo podkreśla kobieca sylwetka namalowana akwarelami.
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.