Kotlin – projekt etykiety
Kotlin to przede wszystkim ketchupy. To marka skierowana do ludzi młodych duchem, którzy cenią sobie oryginalność i wysoką jakość. Kotlin ma w swojej ofercie oprócz klasycznych wariantów wiele oryginalnych smaków. Naszym zadaniem było zaprojektowanie etykiety dla kolejnego z nich. Ketchup pomidorowy-warzywny zawdzięcza swój niepowtarzalny smak dodatkowi przecierów z cebuli i selera. Nowe składniki zostały zwizualizowane zgodnie z dotychczasową architekturą etykiet. Dzięki temu zachowaliśmy spójność i jednolitość całego portfolio. Nowy produkt wyróżnia banderola, która podkreśla nowość i unikalność smaku nowego produktu w ketchupowej rodzinie marki Kolin.
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.