Polki i Polacy o pandemii - opracowanie graficzne raportu
Badanie zrealizowane zostało w ramach projektu „Pandemia w oczach Polaków. Badania nad percepcją chorób zakaźnych, zaufaniem i ryzykiem” w Instytucie Socjologii Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu w listopadzie 2020 roku.
Brandface zostało poproszone o wizualną oprawę raportu z tych badań.
Naszym celem było przełożenie danych na atrakcyjny wizualnie język graficzny tak, aby w prosty i czytelny sposób pokazać co Polki i Polacy myślą, czego się obawiają, a komu ufają w kwestiach zdrowia.
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.