Presto Green Home - projekt opakowania
Firma Harper Hygienics, właściciel marki Presto wprowadziła na rynek nową linię produktów przyjaznych środowisku Presto Green Home o zapachu aloesu.
W projekcie główny nacisk został położony na prezentację benefitów racjonalnych (biodegradowalna ściereczka + folia nadająca się do recyclingu), ważnych dla coraz bardziej świadomych konsumentów. Biały kolor tła nawiązuje do świeżości i czystość, a soczysta zieleń aloesu podkreśla naturalny skład produktu. Font zastosowany w napisie Green Home wywołuje konotacje z odręcznym charakterem pisma, odwołuje się do emocji i balansuje racjonalność pozostałych komunikatów,
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.