Prosecco Brut - projekt etykiety
Brandface zaprojektowało etykiety obu nowych wariantów Prosecco w portfolio firmy Stock.
Prosecco Rosé to delikatny różowy kolor, subtelny smak i finezyjne bąbelki. Idealne połączenie, które umili każde spotkanie od kobiecych pogaduszek po męskie narady. Natomiast zwolennicy bardziej wytrawnego smaku znajdą go w nowym Prosecco Brut.
Etykieta Prosecco Rosé dzięki delikatnej pastelowej kolorystyce jest pełna lekkości, podczas gdy czerń zastosowana w etykiecie Prosecco Brut sprawia, że produkt jest postrzegany jako bardziej wyrafinowany, klasyczny. Obie etykiety dzięki uszlachetnieniom i specjalnie dobranemu papierowi ozdobnemu – uniwersalna, pełna elegancji i jakości.
Na zdrowie! Cin cin!
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.