Żołądkowa Gorzka Rześka - projekt opakowań
Żołądkowa Gorzka Rześka to jakość, tradycja
i elegancja wzbogacona o lekkość i orzeźwienie, płynące z połączenia macerowanych gorzkich pomarańczy, przypraw oraz letnich owoców. Oferuje dwa wyjątkowe smaki: egzotyczną Limonkę z miętą oraz soczystą polską Pigwę również z dodatkiem mięty.
Eksplozję owocowości i orzeźwienia mogłyśmy pokazać na całej powierzchni butelki dzięki zastosowaniu etykiety typu sleeve. Niestety ma ona rownież wiele ograniczeń technologicznych, co wymaga od projektanta i osoby przygotowującej pliki produkcyjne dużego doświadczenia oraz wiedzy. Nie jest też tak szlachetna jak etykieta papierowa,
a naszym głównym zadaniem było odzwierciedlenie
w projekcie wysokiej jakości trunku oraz długiej tradycji jego wytwarzania. Udało nam się to osiągnąć dzięki połączeniu kompozycji owoców z tradycyjnym kształtem etykiety, klasyczną typografią oraz subtelnym podkreśleniem wybranych elementów złotym konturem.
Naszą pracą pomagamy Klientom ujawnić potencjał, który drzemie w ich markach. Biorąc pod uwagę różne potrzeby Klientów współtworzymy pozycjonowanie marek, a następnie przekładamy je na język wizualny, tworząc ich pożądany wizerunek wśród odbiorców.