DayUp
Przy realizacji tego projektu Brandy Design odpowiadało za naming, stworzenie logotypu oraz całościowy layout opakowań.




BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.