znajdź projektanta

J.A. Baczewski Whisky

Z przyjemnością pokazujemy ostatnio zrealizowaną pracę dla Ambra S.A. Pracujemy teraz nad marką J.A.Baczewski Whisky.

Sięgnęliśmy do przebogatej ikonografii marki, starając się zaczerpnąć z niej to, co komunikuje jej ponadczasowy charakter a zarazem stworzyć opakowanie współczesne, nowoczesne, będące naturalną konsekwencją dotychczas wytyczonej drogi, a więc poniekąd minimalistyczne i stojące na najwyższej półce wśród polskich alkoholi. Nowe opakowanie J.A. Baczewski Whisky jest swego rodzaju pomostem pomiędzy historią marki a konwencją świata whisky, którą dzisiaj znamy. Stąd wybór czerni, szarości i lekko miedzianego złota, zastosowanych na matowym papierze.


Projektant graficzny: Zofia Rogula
Współpraca: Daria Tymińska
Dyrektor kreatywny: Maciej Konopka


W związku z sukcesem redesignu whisky Baczewski, rozpoczęliśmy pracę nad niektorymi pozycjami z portfolio Baczeskiego. Tu karton dla flagowej pozycji czyli wodki czystej MONOPOLOWA


BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.



^ Wróć na górę