znajdź projektanta

Korbo

Rebranding i repozycjonowanie polskiej marki klocków edukacyjnych dla dzieci. Przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie strategii marki oraz z projektem materiałów CI i stroną internetową.

Zostaliśmy zaproszeni do przeanalizowania produktów pod kątem wzornictwa, komunikacji oraz pozycjonowania. W trakcie prac kreatywnych korzystaliśmy z uwag najważniejszych odbiorców: dzieci oraz ich rodziców. Naczelną zasadą było dla nas ułatwienie zrozumienia tego czym, klocki KORBO są i jaką zabawę poprzez ruch kolejnych kół zębatych oferują.

KORBO to innowacyjne klocki dla dzieci oparte na mechanizmie koła zębatego. Blisko 4 lata temu zostały opracowane przez polską firmę Remi i wprowadzone na rynek zabawkarski. W 2016 roku KORBO dostało polską nagrodę Zabawki Roku.

Dzięki rebrandingowi powstała marka z nowym potencjałem i międzynarodowym wizerunkiem, podkreślanym poprzez zróżnicowanie kulturowe i rasowe dzieci uśmiechających się z opakowań. Efektowna i energetyczna kolorystyka opakowań została oczyszczona ze zbędnych informacji i graficznych motywów, zgodnie z tendencją jaką widać wśród europejskich producentów zabawek edukacyjnych. 

BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.



^ Wróć na górę