znajdź projektanta

Linia pielęgnacyjna Dermiss

Dermiss to linia Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Kompleksowy system pielęgnacji podzielony został na odpowiednio ponumerowane kroki dopasowane do trybu dnia i indywidualnych potrzeb skóry. Zaprojektowana i zrealizowana przez nas seria opakowań bazowała na wyrazistej typografii. Dzięki zastosowaniu na froncie dużych, czarnych cyfr złożonych jedną z mutacji kroju Bodoni użytego w logo VOGUE, nowa marka wyróżnia się doskonale na półce, komunikując wyraźnie pomysł marketingowy, jakim jest odpowiednia kolejność kroków pielęgnacji. Zabieg ten sprawił też,  że nowoczesny design opakowania budzi konotacje ze światem kobiet, mody i klasycznej elegancji. Zwieńczenie cyfr stanowi prostokątne pole z logotypem.
    Poza numeracją specyfikę produktów podkreślają dodatkowo zróżnicowana, lekko zgaszona kolorystyka oraz wyłaniające się z tła zdjęcia fragmentów kobiecego ciała.


BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.



^ Wróć na górę