Olejki BASA
Logotyp złożony z wpisanej w kwadrat nazwy opiera się geometryzującym, symetrycznym układzie, dzięki czemu prosty zestaw liter zyskuje nieco abstrakcyjny wymiar. Tuż pod nim znajduje się analogiczne, wypełnione intensywnym kolorem pole z informacją o rodzaju produktu. Jest to jedyny barwny element opakowania. Dynamizuje on kompozycję i umożliwia szybką identyfikację produktu. Układ ten powtórzony został na etykiecie buteleczki.
Produkty te są jednoskładnikowe, ale cechują się dużą wartością odżywczą i szerokim spektrum zastosowań. Minimalistyczne opakowanie odwzorowuje ten uniwersalizm oraz budzi zaufanie i poczucie bezpieczeństwa u konsumenta. Brązowy, niepowlekany karton zdobi delikatna, ledwo zauważalna siatka, imitująca słoje drzewa i podkreślająca naturalne pochodzenie składników. Tak więc olejek i jego opakowanie, to nomen omen esencjalizm w czystej postaci.



BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.