znajdź projektanta

Wystawa "Bartoszewski 1922-2015"

"Bartoszewski 1922-2015. Więcej niż przyzwoitość." to kolejna wystawa, która powstała w naszej pracowni. Brandy Design odpowiedzialne jest za jej projekt, oprawę graficzną i nadzór artystyczny nad ekspozycją. Wyzwanie było o tyle trudne, że konstrukcja wystawy nie mogła w żaden sposób zakłócić bieżącej pracy kancelarii, a zarazem musiała być adaptowalna do kilku innych lokalizacji. Podzielona na trzy, wyraźnie oddzielone od siebie kolorystycznie części – opór, pamięć, pojednanie – prezentuje sylwetkę i myśl zmarłego przed kilkoma miesiącami. Każda z części omawia inny okres jego działalności. Znaczącym motywem są cytaty z Władysława Bartoszewskiego ujęte w komiksowe dymki.

Poza projektem graficznym samej ekspozycji, w naszej agencji powstały także towarzyszące jej materiały promocyjne: zaproszenie, plakat, zakładki oraz torby.

Wystawę „Bartoszewski 1922-2015. Więcej niż przyzwoitość” można oglądać w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , gdzie udostępniona jest zwiedzającym podczas trwających we wrześniu dni otwartych. W późniejszych miesiącach zostanie przeniesiona kolejno do Collegium Civitas i Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.


BRANDY DESIGN istnieje od 2001 roku. Jako agencja brandingowa zajmujemy się tworzeniem wizerunku firm, marek, wydarzeń kulturalnych i produktów, w tym także projektowaniem opakowań. Nasze doświadczenie w reklamie i marketingu sprawia, że rozwiązania przez nas proponowane mają nie tylko walory nowoczesnego designu ale, co równie ważne, są skutecznymi środkami, mogącymi radykalnie zmienić obraz marki w oczach konsumenta i bezpośrednio zwiększyć sprzedaż. Wierzymy, i mamy na to dowody w postaci sukcesów naszych klientów, że odpowiednio dobrana strategia komunikacyjna i inteligentny brand design są jednymi z najlepszych narzędzi sprawnego marketingu. Poza działalnością stricte brandingową zajmujemy się również projektowaniem ekspozycji. W ciągu kilkunastu lat działalności zdobyliśmy szerokie i potwierdzone wieloma sukcesami (Nagrody EFFIE, KTR) doświadczenie w obsłudze zarówno marek lokalnych (Octim, SYS, Dobra Kaloria) jak i międzynarodowych korporacji z różnych dziedzin gospodarki (Stock, Ernst&Young, Irving). Poprzez liczne publikacje w pismach branżowych, wykłady w BCC, na targach Packaging Innovations i konferencjach np. Packaging: Marketing & Technology organizowanych przez PWN oraz uczestnictwo w pracach STGU bierzemy aktywny udział w popularyzacji dobrego designu w Polsce.



^ Wróć na górę