znajdź projektanta

NICKEL ZA TEATREM

Kompleksowy wizerunek nowej inwestycji Nickel Development - Kamienica Za Teatrem
Na zlecenie naszego wieloletniego klienta, jedego z liderów wśród developerów na poznańskim rynku - Nickel Development, przygotowaliśmy koncept i kompleksowy zestaw elementów komunikacji dla nowej inwestycji o nazwie "Za teatrem”. Wizerunek inwestycji z racji bliskości z najważniejszymi teatrami w Poznaniu, utrzymany jest w klimacie “lekko artystycznym”, z szykiem i elegancją – klimatem przypominającym paryską bohemę. Hasło przewodnie to: "Sztuka dobrej inwestycji".
 
Pośród reklam, głównych plakatów outdorowych, banerów internetowych, zaproszeń eventowych, przygotowaliśmy ekskluzywny katalog dla inwestorów. Użyto specjalnej jakości papieru niepowlekanego - środki poza wizualizacjami zawierają ręczne ryciny detali architektonicznych drukowane na kalkach. Na okładce hasło wytłoczono hot-printem, a całość spięto perforowanymi banderolami imitującymi bilet do teatru.
 
Częścią zestawu brandingowego jest afisz teatralny. Jego stylistyka utrzymana w klimacie lat 70-tych nawiązuje do zaplanowanych aktywności promocyjnych inwestycji. Afisz zawisł na tradycyjnych okrągłych słupach ogłoszeniowych w centrum Poznania.

{czi-go} agencja, która wierzy, że marka to ciekawa opowieść z wartościami, emocjami i puentą. Od ponad 9 lat tworzy i wspiera marki sprawiając, że stają się widoczne, atrakcyjne i zrozumiałe.



^ Wróć na górę