znajdź projektanta

INSIDER.

Wewnątrz ISIDER musiał być ulepszony brand, mimo że tradycyjnie kraftowe piwo — produkt niszowy, który nie chce stawać do produktowej linii. Możliwości projektu wskazywały, że INSIDER powinien stać się zrozumiałym kraftem, które będzie najpopularniejsze wśród kraftowych produktów i będzie rozwijało swoją kategorię.

Rzęd jako linia produktowa był całkiem niepotrzebny, więc podzieliliśmy produkty na smakowe i klasyczne. W każdej SKU mieliśmy opowiedzieć konsumentowi swoją historie o produkcie i smaku. IPA jest wizytówką kraftów. Aby zakorzenić produkt, zaproponowaliśmy nazwać dwie pozycje Bombay i Bengal, apelując się do historii IPA.

Kraft to zawsze jakaś ciekawa historia. Tożsamość marki kieruję konsumenta do światu tajnych stowarzyszeń i ciekawych odkryć. Kraft charakteryzuje się ironią, lekkością, nieoczekiwanymi kombinacjami. Zmiksowaliśmy więc grę w tajne stowarzyszenia z herbami gildyj. Mieszadła do piwa zostały połączone z symbolem kreatywnego oświetlenia — błyskawicy. W centrum, jak to powinno być "must have" dla tajnych stowarzyszeń oko. Patrzysz na piwo, a ono patrzy na ciebie.

Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę