znajdź projektanta

MAJSKIJ - HERBATA.

Zmiany na końcach liści.
HERBATA O MOCNEJ POZYCJI również musi aktualizować się. "Majski" jest na półkach od 1991 roku, z czego 19 lat jest liderem na rynku. Aby utrzymać pozycję, musisz dopasować się do duchu czasu, trendów i oczekiwań klientów. "Majska herbata" poprosiła nas o aktualizację designu.

Konsumenty MAJSKIEGO dobrze uznają markę, ale często postrzega ją jako „babcię”: przytulną, ale wciąż w filcowych butach, a nie uggach. Ważne było dla nas zachowanie równowagi między tradycją a nowością: pozostać rozpoznawalnym, ale zrobić współczesny wizerunek. Główny wniosek był taki - żadnych radykalnych zmian.

GŁĘBOKI CZERWONY I KRAJOBRAZ stanowią podstawę wizualnego DNA brandu. Pozostały kluczowymi elementami i w nowym designie, ale każdy z nich ożywiłyśmy. Aby wzmocnić akcent na herbacie, powiedzieliśmy o jego pochodzeniu. Wartość krajobrazu w opakowaniach wzrosła. Stał się głębszy i bardziej dynamiczny. Konsumenci podróżują po regionach liści herbaty i znajdują się sam na sam z naturą.
Usunęliśmy zbędne elementy dekoracyjne, ale dodaliśmy historie o odmianach i sposobie parzenia herbaty. Opakowanie stało się cichsze i ciaśniejsze. W agencji nazywamy taką pracę „zmianą bez zmian” - kiedy zmieniają się wszystkie elementy, ale konsument raczej nie zauważy różnicy.

Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę