znajdź projektanta

Obołoń. Beermix.

HISTORYCZNE WYDARZENIE odbyło się w tym roku w życiu Beermix od "Obołoń": rówieśnicy marki osiągnęli pełnoletność, więc oficjalnie dołączyli się do grona docelowych odbiorców. Jak wiecie, nastroje, trendy, stylistyka i preferencje smakowe młodych ludzi zmieniają się z prędkością światła, tak jak właśnie ilość młodzieży zwiększa się co roku. Tak więc (choć młody jak na standardy ludzkie) 18-letni Beermix po raz kolejny zażądał aktualizacji.

KURS NA FEMINIZACJĘ wybraliśmy podczas spotkań roboczych z klientem, ponieważ nacisk kładziony jest na konsumentkę. Dziewczyny są dziewczynami: bawią się, komunikują, od czasu do czasu obnoszą się różnymi znakomitymi rzeczami i, oczywiście, delektują się czymś smacznym, aby tylko nie piwem. Staraliśmy się zrozumieć, jak je zadowolić, a jednocześnie zachować tradycję marki.
DIAMENTY OWOCOWE. Stworzyliśmy ilustracje z kompozycji smakowych w kształcie diamentów. Dodatkiem do kobiecości i mixowania jest krój strefy brandu i eleganckie wykonanie litery X w tytule.
50 ODCIENI ZŁOŻONOŚCI. Wyzwaniem było dopasowanie 50 odcieni kolorów z limitem druku do 8 kolorów i innymi niuansami technologicznymi. Ale został włączony tryb prepress poziomu najwyższego i osiągnęliśmy pożądany wynik.

Teraz Beermіх będzie lśnił nowymi aspektami na półce.





Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę