znajdź projektanta

RODOWITA Z ROZTOCZA

RODOWITA Z ROZTOCZA — naturalna woda mineralna źródlana. I młody zespół, który go wydobywa i rozlewa na południowo-wschodnich wyżynach Polski pośród dziewiczej przyrody, która jeszcze nie osiągnęła cywilizacji.
Producent macierzystej marki Rodowita zwrócił się do nas o stworzenie submarki dla nastolatków. Te same warunki dla naszej dalszej pracy to dostępne logo marki oraz butelka z tematycznym, naturalnym tłoczeniem.

NA POCZĄTKU BYŁO SŁOWO,
więc pierwszym etapem projektu było stworzenie nazwy dla nowej linii, a także hasła, które później znalazło artystyczne ucieleśnienie w koncepcji projektowej. Jak myśleliśmy? Dzika przyroda, dzika woda, dzika młodość – wszystko pełne burzliwej energii. NewGen - skrót od New Generation - ma dwa znaczenia: woda nowej generacji i woda, którą pije nowa generacja.
Hasło „Zabierz ze sobą supermoc dzikiej przyrody” wzmocniło globalne przesłanie macierzystej marki i nadało ton rozwinięciu się całej historii o supersiłach tkwiących w mieszkańcach magicznego lasu.

KIM ONI SĄ?
Nastolatkowie, chłopcy i dziewczęta, półdzieci, półelfowie. Każdy z nich ma swoje preferencje, żyje zarówno w świecie globalnym, jak i w świecie własnych fantazji. Nie próbowaliśmy wprowadzać marki w stronę wody sportowej, ponieważ założyliśmy, że nastolatki są bardzo różne w swoim stylu życia, a Rodowita ze swoim rześkim smakiem pasuje każdemu. Zrodzona w dziewiczym lesie woda daje każdemu pożądaną supermoc – wolność, świeżość, mądrość, siłę, lekkość czy piękno.

LAS ZOSTAŁ NIE PROSTO OTOCZENIE,
a głównym bohaterem i środowiskiem marki. Świadomie nie wykorzystaliśmy typowych obrazów rzek, jezior i innych zbiorników wodnych, ponieważ Rodowita to woda z podziemnego źródła mineralnego płynącego w sercu lasu. Dlatego nasza woda jest przekazywana inaczej i prawdziwie naturalnie – poprzez krople rosy na trawie, górskie mgły i tak dalej. Zadomowiliśmy w lesie różnych zwierząt, ptaków, które ufnie komunikują się z miejskimi nastolatkami. I zebraliśmy i rozwinęliśmy wszystkie te historie pod wielkim prysznicem na 12 butelek.

Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę