znajdź projektanta

VICTOR ET LOUISE.

Ser — rodzinna sprawa. Pracowaliśmy nad brandingiem i opakowaniem serów Victor et Louise. Oczywiście zaczęliśmy od nazwy — wskazuje ona na rodzinny charakter firmy (tak, to są prawdziwe imiona właścicieli). Postanowiliśmy nadać jej nieco romantyzmu poprzez francuskie akcenty — w końcu sery są wytwarzane według tradycyjnych europejskich receptur.

Logo zrobiliśmy odręczną czcionką. Zwierzęce motywy uwydatniają naturalność i niosą ze sobą wagę emocjonalną — taki efekt uzyskaliśmy dzięki niewielkiej ikonce kozy, a wraz z rozszerzeniem asortymentu ikonce krowy, które uzupełniają logo. W ten sposób pomogliśmy także konsumentom w szybki sposób znaleźć produkty z mleka koziego i te z mleka krowiego.

Zaproponowaliśmy, aby logo było umieszczane nie tylko na opakowaniu, lecz także na samym produkcie. Ser z wytłoczonym logo jest jeszcze lepiej rozpoznawalny wszędzie i w każdej postaci — od wykwintnych festiwali żywności, po półki w sieciach handlowych.

WSZYSTKO ZOSTAJE W RODZINIE, a my zostajemy w rodzinie Victora i Louise, ponieważ wiemy o nich wszystko i umiemy przetłumaczyć z tego, co „rodzinne” na to, co „rynkowe”. Wciąż uważnie monitorujemy przejrzystość tone of voice marki, którą dla nich stworzyliśmy i rozwijamy się razem z nimi w nowych formatach — produktach, designach czy kanałach sprzedaży.


Dozen zajmuje się projektowaniem opakowań i opracowuje strategię brandingową. Specjalizujemy się w branży FMCG. Wierzymy, że dobre opakowanie to coś więcej niż tylko obraz. To wizualizacja szeroko zakrojonej pracy strategicznej nad podstawami marki, po mistrzowsku rozwiniętej w projekcie. W ten sposób tworzymy i pakujemy marki.



^ Wróć na górę