znajdź projektanta

Grey Skies: Dreamreaper

Gra o wędrowcu w świecie zmierzchu.

Wprowadzenie
Wraz z w pełni niezależnym zespołem BeeFlame Studio nasz programista Łukasz Szykowny od wielu lat tworzy grę Grey Skies: Dreamreaper. Gra komputerowa opowiada o Wędrowcu, który sprzymierza się z Patronem i pokonując duchy, przemierza świat zmierzchu, którego zawiłą zagadkę stara się rozwiązać. Dreamreaper: Grey Skies to gra action – adventure, skierowana do grupy hardkorowych graczy z upodobaniem do produkcji serialowych. Jest interaktywną opowieścią połączoną z walką. W ramach pracy nad grą Łukasz pełni funkcję głównego programisty oraz reprezentanta zespołu na różnego rodzaju targach branżowych.

Rozgrywka
Celem gry jest wydostanie się ze świata, w którym się znajdujemy. Można to osiągnąć poprzez współpracę między dwoma postaciami w jednym ciele. Główny bohater, Wędrowiec, zostaje zainfekowany pasożytem pod postacią Patrona. Działając razem, mają możliwość wydostania się ze świata Szarych Niebios będącego mieszanką koszmaru i światów równoległych.

Mechanika gry
Gra powstaje na silniku Unreal Engine, a rozgrywka prowadzona jest z punktu widzenia pierwszej osoby. Bohater gry przemienia się w Patrona i walczy z duchami przy pomocy szponów, a także nabywanych stopniowo umiejętności (np. spowalnianie czasu, ataki dystansowe). Inspirowana jest między innymi takimi grami jak Dark Souls i zawiera duży świat, który wykorzystuje streaming w celu podzielenia go na mniejsze kawałki. Prace obejmują wiele mechanik, m.in. system dialogowy, przełączanie dwóch trybów postaci (bojowy i klasyczny) oraz różnego rodzaju zagadki.



Duet graficzno-programistyczny tworzący interdyscyplinarne studio w Poznaniu. Ułatwiamy życie klientom oraz ich odbiorcom poprzez przemyślany i funkcjonalny design, łącząc wizualne piękno z technologią.



^ Wróć na górę