znajdź projektanta

New voices

PROJEKT LOGOTYPU, PROJEKT I SKŁAD KATALOGU
WYDAWCA: Literary Europe Live



New Voices to jedno z działań Literary Europe Live (platformy zrzeszającej europejskie instytucje literackie). Projekt ma na celu prezentację i promocję najlepiej zapowiadających się pisarzy, którzy debiutowali w ciągu ostatniej dekady, a których dzieła nie mieszczą się w realiach rynku komercyjnego. Corocznie w ramach New Voices wyróżnia się dziesiątkę pisarzy z Europy, a w ramach polskiego odpowiednika dziesiątkę Nowych Głosów z Polski. Finałem wydarzenia są spotkania autorskie na festiwalach literackich.

W ramach prac nad projektem stworzyłam dwa bliźniacze i uzupełniające się logotypy. Grafika sygnetu luźno nawiązuje formy megafonu i rozchodzących się z niego fal dźwiękowych i akcentuje w ten sposób fakt nadawania rozgłosu oraz tworzenia przestrzeni do zabierania głosu przez nowe talenty.

Zaprojektowałam także katalog przybliżający sylwetki autorów oraz serię grafik na potrzeby promocji projektu w Internecie.

Justyna Tarkowska — grafik, ilustrator. Specjalizuje się w okładkach książkowych i publikacjach, projektuje identyfikacje wizualne, plakaty i ilustruje. Od 2014 roku prowadzi własną pracownię — Mile Widziane i pracuje dla polskich wydawnictw i instytucji kultury, a także dla większych i mniejszych lokalnych firm.



^ Wróć na górę