znajdź projektanta

Pellu smoothie

Wyzwanie:
Na rynku pełnym zdrowych produktów, wykreować markę, która:
- wizerunkiem wybije się na tle konkurencyjnych, zdrowych pozycji;
- produkuje smoothie – nową wersję zdrowej przekąski;
- podkreśli naturalny i prosty skład produktu.

Rozwiązanie:
Pellu – nazwa powstała na bazie łacińskiego słowa pellucidum, oznaczające przejrzystość i prostotę. Na tej bazie powstała identyfikacja i projekt etykiet.
- Na przekór konkurencji, logo na etykiecie zostało zminimalizowane a skład wyeksponowany.
- Naturalny i prosty skład produktu widoczny jest na pierwszy rzut oka.
- Minimum informacji dotyczące wartości odżywczych, czy przechowywania umieszczone na bokach etykiety.
- Etykieta łącząca wieczko z butelką jest potwierdzeniem oryginalnie zamkniętego, niepasteryzowanego produktu.

Pomogę Ci zdiagnozować potrzeby, aby stworzyć skuteczne identyfikacje wizualne, publikacje drukowane i opakowania. Poznajmy się i porozmawiajmy o współpracy.



^ Wróć na górę