znajdź projektanta

Lublin uczy się ukraińskiego

Kampania „Lublin uczy się ukraińskiego” to pomysł na pokazanie nowym mieszkańcom i mieszkankom Lublina, że nam, mieszkającym tu od zawsze, także na nich zależy. (Stowarzyszenie Homo Faber – pomysłodawca projektu).

Kampania składała się z serii billboardów emitowanych w kilku miejscach na terenie Lublina. Ponadto odbyły się warsztaty tworzenia plakatów przy użyciu szablonu; adresowane przede wszystkim do polskich i ukraińskich mieszkańców i mieszkanek Lublina.

Specjalizujemy się w projektowaniu wydawniczym oraz działaniach z obszarów animacji, mediów interaktywnych i scenografii. Możemy pochwalić się 15-letnim doświadczeniem zawodowym oraz wieloma realizacjami docenionymi w polskich i międzynarodowych konkursach. Uważamy, że projektowanie to proces organizowania informacji. Nasze prace to rezultat podejścia zorientowanego na treść. Dlatego w treściach szukamy odpowiedzi na zadania projektowe. Nasza rola to wydobycie obecnych tam rozwiązań oraz zastosowanie środków, które zapewnią adekwatne do tematu proporcje między atrakcyjną formą a funkcjami komunikacyjnymi.



^ Wróć na górę