Wystawa Above and Beyond – branding
Above and Beyond: Making Sense of the Universe for 100 years to podróżująca wystawa w duchu open-source, która powstała, by uczcić ostatnie stulecie odkryć kosmicznych. We współpracy ze studiem Science Now zaprojektowaliśmy branding i język wizualny wystawy.
Inspiracją dla języka wizualnego projektu był kontrast między nocnym niebem a widocznymi na nim obiektami. Rozświetlone punkty i linie tworzą przypominające HUD struktury obrazujące dane i informacje. Interfejs połączony został z warstwą storytellingową – jest swojego rodzaju nawigacją prowadzącą użytkownika przez niezmierzony ogrom nicości kosmosu. Twarde dane przedstawione zostały w postaci przystępnych infografik i wizualizacji w klimacie neon-noire stworzonych specjalnie na potrzeby wystawy. Całość wydana została na licencji Creative Commons umożliwiającej pobranie materiałów bezpośrednio ze strony 100exhibit.iau.org.
Infografiki do wystawy obejrzysz tu
Projekt wystawy obejrzysz tu