Autea
Autea to software house z Gliwic, który we wczesnych latach działalności swoje
usługi kierował głównie do poradni psychologicznych.
Pierwsza identyfikacja akcentowała pochodzenie firmy, które było silnie związane z terapią behawioralną dzieci autystycznych.
Zakres i profil świadczonych usług jednak cały czas ewoluował i w rezultacie po paru latach
firma przekształciła się w software house dostarczający skalowalnych rozwiązań dla start-upów technologicznych, oraz rozwiązań z zakresu big data i AI.
Właśnie z tego powodu pojawiła się potrzeba przeprowadzenia gruntownego rebrandingu.
Takiego, który zakładałby całkowitą zmianę i budowę od podstaw nowej tożsamości, pozwalającej we właściwy sposób komunikować nowy zakres usług, oraz nowe cele i ambicje.
Znak Autea został skonsrtuowany na podstawie pięciu jednakowych okręgów,
których przekształcenia umożliwiły stworzenie grupy pięciu jednorodnych liter. Elementy znaku znajdują szersze zostosowanie na przestrzeni całej identyfikacji,
tworząc spójny i charakterystyczny język wizualny.
Przecięcie liter w logotypie pozwala na manipulacje jego poszególnymi elementami, używanie ich w sposób autonomiczny w różnych wariacjach oraz wpisywanie ich formę różnych obiektów.
Paleta kolorów została ograniczona do czerni, szarości i czerwieni.
Czerwony kolor, choć nie jest najbardziej oczywistym wyborem dla tej branży, ma sygnalizować śmiałość, bezpośredniość, zdecydowanie i zmianę.
Zakres: logo, identyfikacja wizualna, materiały drukowane, strona internetowa
Jesteśmy niezależnym studiem brandingowym. Pracujemy w szerokim zakresie projektowania graficznego od strategii komunikacji, identyfikacji wizualnych przez strony internetowe po projekty publikacji i opakowań. Ściśle współpracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im opowiadać ich historie oraz tworzyć wyraziste i autentyczne marki.