znajdź projektanta

refeet: Step by step to healthy feet

Refeet to marka, która poświęca całe swoje portfolio profesjonalnej pielęgnacji stóp. Wszystko, co niezbędne dla dobrej kondycji skóry i paznokci oraz zdrowego wyglądu stóp. Dodatkowo marka ma sprawić, że codzienna rutyna pielęgnacyjna zmieni się w przyjemność.

Do wykreowania marki Refeet posłużyły dwie kluczowe inspiracje. Pierwsza to natura. Druga to koncept drogi. Na samym początku prac zadaliśmy sobie pytanie: Czy jest możliwe interpretowanie stóp w oderwaniu od natury? Podłoża, ziemi czy drogi? Naszym zdaniem: nie. Zawsze pozostajemy w kontakcie z ziemią. Na każdej ścieżce, którą przebywamy pozostawiamy.

Nazwa refeet przede wszystkim mówi o produkcie. Jest krótka, prosta i bezpośrednia. Zawiera opis czynności. Objaśnienie do czego ten produkt służy i co może zyskać stosując go. Jest tutaj mocna sugestia re-generacji, czy przywrócenia swoim stopom właściwej kondycji (re-turn, re-set, re-fresh)
W refeet najważniejsza jest atmosfera i opowieść którą marka opowiada. Zdecydowaliśmy się by znak nie zawłaszczył swoją formą przestrzeni, ale też był jak najskuteczniejszy w odczytaniu. Dlatego nazwa w logo występuje w formie nieprzekształconej. Nic nie udajemy. Refeet jest profesjonalne, godne zaufania i bez zbędnej ściemy. Uwaga odbiorcy powinna się skupić na całym języku wizualnym.

Podstawami tożsamości refeet jest natura, minimalizm, szczerość oraz bezpośredniość. W layoutach opakowań najważniejszym założeniem projektowym była czystość oraz spójność kompozycji.
Język wizualny refeet czerpie bezpośrednio z natury oraz metafory konceptu drogi. Zaprojektowaliśmy więc wzór umożliwiający tworzenie abstrakcyjnych form nawiązujących do tych inspiracji. Formy te odzwierciedlaja: wydmy, fale, slady stop, niekonczaca się drogę (wzory oplatają dookoła opakowania) W każdym produkcie wzory tworzą maskę dla obrazów będących odzwierciedleniem natury.Całość uzupełnia paleta kolorów bazująca na kolorach ziemi (earth tones).

Michał Markiewicz: Strategy, Naming, Logo, Packaging, Visual Identity
Edyta Mucha: Packaging, Print, Animation
Axela Frank: Product Photoshoot

Research & Analysis
Communication Strategy
Naming
Logo
Packaging
Print
Visual Identity System
Animation
Project Photoshoo

Jesteśmy niezależnym studiem brandingowym. Pracujemy w szerokim zakresie projektowania graficznego od strategii komunikacji, identyfikacji wizualnych przez strony internetowe po projekty publikacji i opakowań. Ściśle współpracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im opowiadać ich historie oraz tworzyć wyraziste i autentyczne marki.



^ Wróć na górę