znajdź projektanta

Rozmus

Rozmus to marka działająca w obszarze szeroko pojętej okulistyki. Nazwa pochodzi od nazwiska jej założyciela, Pana Grzegorza Rozmusa. W ostatnim czasie pilnie pracujemy nad rebrandingiem oraz nową architekturą marki. Oprócz brandu naczelnego powstały również cztery subbrandy: salon optyczny, centrum okulistyczne, poradnia dziecięca oraz szlifiernia szkieł.

Sygnet logo nawiązuje do budowy siatkówki oka, która składa się z kilku warstw neuronów. Figury geometryczne, z których zbudowany jest sygnet, w schematyczny sposób obrazują kształty komórek nerwowych oraz ich zmodyfikowane formy - pręciki i czopki, będące światłoczułumi receptorami. Siatkówka jest częścią oka odpowiadającą za zmianę bodźca świetlnego w bodziec nerwowy, który następnie nerwem wzrokowym płynie do mózgu. Odgrywa ona bardzo ważną rolę w procesie widzenia.

Cała linia projektowa marki Rozmus została opracowana w oparciu o graficzną interpretację zjawisk optycznych takich jak odbicie, refrakcja czy polaryzacja. Efektowne wzory ilustrujące załamywanie światła, posłużyły jako rozróżnienie dla poszczególnych działów rozbudowanej oferty marki. 

Tworzymy nowoczesne systemy identyfikacji wizualnej dla klientów lokalnych i międzynarodowych. Wierzymy w połączenie angażującej strategii i przemyślanego projektu graficznego. Nazywamy to motywem przewodnim marki. Chcemy, aby projekt wzbudzał ciekawość i emocje. W czasach przeładowania informacją, to właśnie zaangażowanie emocjonalne widza decyduje o osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.



^ Wróć na górę