UTUL Jewellery
Projekt logotypu oraz key visual dla polskiej marki jubilerskiej UTUL. Proces projektowy obejmował szereg etapów towarzyszących wejściu marki na rynek: przez strategię i naming po projekt logotypu i określenie języka wizualnego marki. Celem było stworzenie marki o artystycznym wizerunku, z podkreśleniem rzemieślniczego kunsztu i wysokiej jakości produktów.
ELEMENTY PROJEKTU:
kierownictwo artystyczne, strategia wizerunkowa, naming, logotyp, znak imienny do sygnowania biżuterii, graficzny motyw przewodni uzyskany za pomocą tradycyjnej techniki malowania papieru Ebru odtworzony cyfrowo, projekty wizytówek, metek jubilerskich i akcydensów.
KLIENT:
UTUL Jewellery
utul.com.pl
Sesja zdjęciowa produktów: Łukasz Umiński
Grafika namalowana przy pomocy Ebru: Alicja Dziedziela / UTUL Jewellery














Na marginesie to jednoosobowe studio projektowe prowadzone przez Weronikę Szychowską. W pracy łączy wiedzę z różnych dziedzin projektowania. Pomagam w rozwijaniu pomysłów biznesowych, kulturalnych, społecznych - ubierając je w dobrze skrojone projekty.