znajdź projektanta

3. KSF YOUTH CAMERA. Identyfikacja wizualna.

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną 3. KSF YOUTH CAMERA Przegląd Filmów Młodzieżowych i Dziecięcych, w skład której weszły: materiały drukowane, gadżety, materiały social mediowe oraz digital.

Fragment informacji o wydarzeniu, ze strony KSF:
Co nas czeka podczas tegorocznej edycji?
Na ekranie zobaczymy różnorodne produkcje filmowe, które poruszają najrozmaitsze tematy i emocje. Od pełnych fantazji światów, przez poruszające kino eksperymentalne, po ekscytujące filmy przygodowe – nasza oferta jest bogata i zróżnicowana, tak jak młodzi twórcy, którzy stoją za tymi dziełami.

Kilka tytułów: Nie otwieraj drzwi, Sny się nie spełniają, Gamer, Sam na placu boju, Gry vs Świat, Zagubione twarze, Kosmita, Horror, M271.

Dlatego świadomie zrezygnowaliśmy z dziecięcej/młodzieżowej estetyki wizualnej często towarzyszącej tego typu wydarzeniom. Wybierając taki kierunek bylibyśmy nie fair w stosunku do młodych twórców i przekazywanych przez nich treści, pomysłów, spostrzeżeń, życiowych doświadczeń.

Bogactwo tematów, różnorodność emocji oraz często poważny/dorosły charakter treści poruszanych przez młodych, przedstawiliśmy przy pomocy różnych barw, gradientów oraz kształtów (od mocno geometrycznych do abstrakcyjnych, wręcz organicznych).

Projektujemy logo, publikacje, materiały graficzne — drukowane i cyfrowe. Tworzymy kompleksowe identyfikacje wizualne marki. Zaczynamy od dobrego pomysłu i na jego bazie tworzymy silny, prosty, zrozumiały i czytelny język wizualny. Wykraczamy poza typowe rozwiązania stosowane w branży, aby wyróżnić markę klienta i uczynić ją widoczną.



^ Wróć na górę