Alternative Promotion. Logo, identyfikacja.
Zaprojektowaliśmy logo dla agencji koncertowo-eventowej Alternative Promotion z Hagi (Holandia).
Temat muzyczny, czyli jeden z takich projektów, który jeszcze przed rozpoczęciem prac projektowych wywołuje u nas ogromną radość.
Na samym początku wraz z klientem ustaliliśmy ogólne słowa/klucze, określające kierunek wizualny: street art, szablon, grafitti, guerilla marketing, nonkonformizm, ekspresja. Mocna, masywna typografia.
Wyrazisty, charakterystyczny język wizualny. Może nieco subkulturowy, ale bez używania oczywistych skojarzeń, w stylu: brush-owe, grafficiarskie, spray-owe litery, bez całego anturażu street art-owego, który umiejscowiłby markę w tej estetyce. Alternatywa, czyli możliwość wyboru innego rozwiązania niż zakładane. Chcieliśmy złapać pewien off-owy flow i użyć go w nieco inny, mniej oczywisty sposób.
Podczas testowania różnych rozwiązań wizualnych, znaleźliśmy absolutnie fantastyczny stencil'owy, masywny i charakterny krój Tripper Pro z domu typograficznego Underware (Haga/Amsterdam) i wszystko ułożyło się w logiczną całość. Sygnet – monogram, powstał z inicjałów nazwy Alternative Promotion. Natomiast w części typograficznej użyliśmy kroju Tripper Pro w odmianie Black.




















Projektujemy logotypy i tworzymy kompleksowe identyfikacje wizualne marki. Zaczynamy od dobrego pomysłu i na jego bazie tworzymy silny, prosty, zrozumiały i czytelny język wizualny. Wykraczamy poza typowe rozwiązania stosowane w branży, aby wyróżnić markę klienta i uczynić ją widoczną.