Aniołek Hipoteka. Identyfikacja wizualna.
Agnieszka Aniołek– niezależna ekspertka kredytowa – zwróciła się do nas z prośbą o stworzenie strony internetowej. Po wspólnej analizie dotychczasowych materiałów graficznych zdecydowała się rozszerzyć zakres naszej współpracy. Naszym zadaniem było spojrzenie na jej branżę z nowej perspektywy, aby wyróżnić ją wizualnie i stworzyć wizerunek inny niż ten, który oferuje większość firm w sektorze finansowym. Efektem jest nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa. Aniołek Hipoteka.
Jaki był proces?
• Zainspirowaliśmy się twórczością Lewisa Carrolla, dlatego cały projekt spaja jego inspirujący cytat: „Wszystko jest możliwe, trzeba tylko wiedzieć o sposobach”.
• Stworzyliśmy charakterystyczny element kolorystyczny w postaci gradientu, dobranego w wyniku współpracy z Agnieszką, wspólnych dyskusji oraz przekazanych nam preferencji i upodobań.
• Dodaliśmy motyw graficzny symbolizujący wykresy, wzrost, dynamikę, proces i działanie.
• Całość dopełniliśmy firmową paletą trzech odcieni zieleni.
• Na koniec dodaliśmy „wisienkę na torcie”: zamiast typowych stockowych zdjęć w estetyce finansowej… wypatrujcie białego królika!
Projektujemy logo, publikacje, materiały graficzne — drukowane i cyfrowe. Tworzymy kompleksowe identyfikacje wizualne marki. Zaczynamy od dobrego pomysłu i na jego bazie tworzymy silny, prosty, zrozumiały i czytelny język wizualny. Wykraczamy poza typowe rozwiązania stosowane w branży, aby wyróżnić markę klienta i uczynić ją widoczną.