znajdź projektanta

KRP Kujawa Wojciechowska. Logo, identyfikacja.

Kancelaria Radców Prawnych Kujawa Wojciechowska zajmuje się obsługą prawną podmiotów gospodarczych i jednostek sektora finansów publicznych, a także reprezentowaniem osób fizycznych w sprawach rodzinnych, spadkowych, karnych i odszkodowawczych.


Naszym celem było zaprojektowanie znaku, identyfikacji wizualnej i wzorów materiałów promocyjno-marketingowych łączących nowoczesny, współczesny język wizualny z solidnością i prawniczym profesjonalizmem. Chcieliśmy przełamać konserwatywne podejście, funkcjonujące w materiałach tej branży.

Znak zaprojektowany został w oparciu o formę wizualną paragrafu, jako symbolu najczęściej kojarzonego z branżą prawną. Nadano mu jednak minimalistyczny, abstrakcyjny kształt, bazujący na geometrii i złotym podziale. W części typograficznej znaku wykorzystano neutralny krój bezszeryfowy Neue Haas Grotesk.

Finalnie, wychodząc od klasycznego symbolu paragrafu, powstał znak całkowicie nowy, charakterystyczny i oryginalny w swojej formie, łączący dynamikę i nowoczesność sygnetu z klasyką i funkcjonalnością części typograficznej. Kompletny znak jest mocny, wyrazisty i rozpoznawalny. Podkreśla charakter kancelarii: nowoczesność, ale także doświadczenie, stabilność, rzetelność i efektywność.


Użyte w znaku barwy, granatowa i czerwona, są nawiązaniem do herbu Szczecina (ukoronowana głowa gryfa – symbol książąt z dynastii Gryfitów – o czerwonych piórach na niebieskiej tarczy herbowej), w którym Kancelaria ma swoją siedzibę.
Zakres prac: znak, księga znaku, materiały akcydensowe (wizytówka, papier firmowy, koperty, notatnik, teczka firmowa), materiały drukowane, social media oraz strona www.

Sesja foto: Anna Porowska Studio Kamienica

Projektujemy logo, publikacje, materiały graficzne — drukowane i cyfrowe. Tworzymy kompleksowe identyfikacje wizualne marki. Zaczynamy od dobrego pomysłu i na jego bazie tworzymy silny, prosty, zrozumiały i czytelny język wizualny. Wykraczamy poza typowe rozwiązania stosowane w branży, aby wyróżnić markę klienta i uczynić ją widoczną.



^ Wróć na górę