znajdź projektanta

WARIAT Energy drink. Logo, identyfikacja.

WARIAT – nazwa kontrowersyjna, przekorna, prowokacyjna? Dla nas WARIAT to człowiek całkowicie normalny. To ktoś, kto ma po prostu własne zdanie, oryginalne zainteresowania i ogromną ciekawość świata. Może to być wariat na punkcie jeżdżenia na BMX-ie, tatuaży, muzyki i wszystkich nie mainstreamowych zajawek.

Inspiracją do zaprojektowania znaku WARIAT był DAWID BOWIE – wspaniały artysta, muzyk, wizjoner i geniusz. W swojej twórczości wcielał się w wiele postaci. Nagrywał muzykę, która zawsze wykraczała poza czasy, w których tworzył. Posiadał też dość szczególną cechę – jego oczy bowiem miały różne kolory. Mały detal, który wyróżniał go na tle innych.

I ten mały detal uczyniliśmy bohaterem przy tworzeniu znaku marki, Postanowiliśmy, że znak WARIAT będzie zawierał w sobie pewną dozę szaleństwa, ale tylko subtelną i delikatną. Minimalistyczna, bezszeryfowa typografia, prosta forma, z małym, niekonwencjonalnym „twistem” w powtarzającej się literze A. To nasze oko, puszczone do wszystkich, którzy wiedzą, że czasem niewielka zmiana może odmienić cały świat.

Projektujemy logo, publikacje, materiały graficzne — drukowane i cyfrowe. Tworzymy kompleksowe identyfikacje wizualne marki. Zaczynamy od dobrego pomysłu i na jego bazie tworzymy silny, prosty, zrozumiały i czytelny język wizualny. Wykraczamy poza typowe rozwiązania stosowane w branży, aby wyróżnić markę klienta i uczynić ją widoczną.



^ Wróć na górę