znajdź projektanta

(B)N

Pełna prezentacja identyfikacji na stronie Redkroft

Wstęp
(B)N jest pierwszą polską marką kawy nitro. Tego typu napój jest nowością dla większości konsumentów, więc brand musiał nie tylko przykuwać uwagę i angażować, ale i pełnić funkcję edukacyjną.

Oparcie komunikacji na motywie nauki (język, wzory matematyczne i aluminiowa, laboratoryjna puszka) ułatwia edukację konsumentów w temacie nowego produktu. Pokazujemy, że w napoju nie ma “chemii”, a jedynie naturalne składniki – kawa, woda i azot. W dalszej komunikacji zamieniamy ten skład na hasła oparte na doznaniach i skojarzeniach, dzięki czemu budujemy pozytywne skojarzenia z marką dla różnych grup odbiorców.

Identyfikacja, podobnie jak napój, jest minimalistyczna. Motyw równania, używany również w wersjach smakowych, działa jako narzędzie komunikacji w mediach społecznościowych i druku.


Redkroft to studio brandingowe specjalizujące się w projektach o najwyższym stopniu trudności. Tworzymy efektywne marki dla liderów branż i tych, którzy do tego miana aspirują.



^ Wróć na górę