znajdź projektanta

Portierge

Pełna prezentacja identyfikacji na stronie Redkroft

Wstęp
Portierge to nagradzany sprzedawca stolarki drzwiowej średniej i wyższej półki. Filozofia firmy – “dobre produkty dla dobra ludzi” – sugeruje, że przedmioty powinny poprawiać jakość życia , a nie pochłaniać uwagę w wyniku niskiej jakości, czy złego designu. Poproszono nas o stworzenie identyfikacji wizualnej opartej na filozofii Portierge i motto “dobra stolarka to dobór detali”.

Zdecydowaliśmy się na odejście od pompatyczności i powszechnego archetypu prestiżu. Idąc w parze z ideą dobrego i odpowiedzialnego designu Portierge, sięgnęliśmy do ideologii ruchu Bauhaus, awangardowej klasyki stylu modernistycznego. Górnolotność ustąpiła funkcjonalności, ostrej geometrycznej estetyce wiernej creado “mniej znaczy więcej”.

Rezultaty
• Zwiększenie zaufania i szacunku partnerów biznesowych, co przełożyło się na bardziej korzystne warunki współpracy.
• Bardziej korzystna pozycja negocjacyjna dzięki zwiększonej wiarygodności firmy.
• Zwiększone zaufanie klientów i bardziej korzystne opinie.
• Docenienie przez środowisko projektanckie skutkujące licznymi nagrodami i darmowym PRem.
• Zwiększenie morale i motywacji zespołu zwiększające efektywność pracy.
• Zwiększenie wartości rynkowej firmy.

Nagrody
2013 STGU Projekt Roku
2014 IWP Dobry Wzór
2015 Red Dot Award

Redkroft to studio brandingowe specjalizujące się w projektach o najwyższym stopniu trudności. Tworzymy efektywne marki dla liderów branż i tych, którzy do tego miana aspirują.



^ Wróć na górę