Doram design - rebranding
Wstęp
Doram design to polska manufaktura, w której powstają najlepszej jakości, ręcznie wykończone meble ogrodowe. Od 2002 roku oferuje swoim klientom luksusowy wypoczynek, kładąc nacisk na indywidualne wymagania każdego z nich. Meble Doram design można znaleźć zarówno w luksusowych hotelach, jak i w prywatnych ogrodach ludzi, którzy cenią sobie relaks, będący nie tylko regeneracją sił, a przyjemnością samą w sobie. Ważną grupą odbiorców są także architekci projektujący miejsca wypoczynku dla najbardziej wymagających klientów.
Wyzwanie
Na decyzję o rebrandingu wpłynął cały szereg czynników, ale najważniejszym z nich była zmiana modelu sprzedaży - zamknięcie salonów w największych miastach Polski i uczynienie Internetu głównym miejscem życia marki. To wymagało zupełnie nowego podejścia. Najwyższa jakość mebli i poziom obsługi klienta dalece wybiegający poza standard nie były należycie odzwierciedlone w komunikacji marki.
Strategia i DNA marki Doram
W świecie Doram design najważniejsze jest budowanie relacji z klientem. Poczucie indywidualności i chęć zrozumienia jego potrzeb spotykają się z kreatywnością i twórczą energią zespołu. Dzięki temu precyzyjnie można uchwycić niepowtarzalną ekspresję i zamknąć ją w stylowych i dopasowanych meblach ogrodowych.
Identyfikacja wizualna
Postawiliśmy na połączenie nowoczesności, elegancji i prostoty w ramach nowej, świeżej formy. Biel, pastele, minimalizm, a także wrażenie harmonii i spokoju oddają ducha Doram design. Jakość widoczna w każdym elemencie; fotografiach, typografii i kompozycji jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Dbałość o detal i wrażenia zmysłowe towarzyszyła nam też podczas selekcji materiałów do druku.
Ścieżka konsumenta
Pierwszym i najważniejszym punktem styku marki z jej odbiorcami pozostanie Internet. Dlatego zadaniem Rio Creativo było znalezienie balansu pomiędzy UX-em, a brandingiem i stworzenie koncepcji sklepu internetowego, który będzie mówił językiem Doram design, jednocześnie pozwalając na efektywną sprzedaż.
Dzięki nowej strategii i wynikającej z niej identyfikacji wizualnej Doram design prowadzi klienta przez swój świat ścieżką, która inspiruje, uwodzi i działa na wszystkie zmysły.
Doram design to polska manufaktura, w której powstają najlepszej jakości, ręcznie wykończone meble ogrodowe. Od 2002 roku oferuje swoim klientom luksusowy wypoczynek, kładąc nacisk na indywidualne wymagania każdego z nich. Meble Doram design można znaleźć zarówno w luksusowych hotelach, jak i w prywatnych ogrodach ludzi, którzy cenią sobie relaks, będący nie tylko regeneracją sił, a przyjemnością samą w sobie. Ważną grupą odbiorców są także architekci projektujący miejsca wypoczynku dla najbardziej wymagających klientów.
Wyzwanie
Na decyzję o rebrandingu wpłynął cały szereg czynników, ale najważniejszym z nich była zmiana modelu sprzedaży - zamknięcie salonów w największych miastach Polski i uczynienie Internetu głównym miejscem życia marki. To wymagało zupełnie nowego podejścia. Najwyższa jakość mebli i poziom obsługi klienta dalece wybiegający poza standard nie były należycie odzwierciedlone w komunikacji marki.
Strategia i DNA marki Doram
W świecie Doram design najważniejsze jest budowanie relacji z klientem. Poczucie indywidualności i chęć zrozumienia jego potrzeb spotykają się z kreatywnością i twórczą energią zespołu. Dzięki temu precyzyjnie można uchwycić niepowtarzalną ekspresję i zamknąć ją w stylowych i dopasowanych meblach ogrodowych.
Identyfikacja wizualna
Postawiliśmy na połączenie nowoczesności, elegancji i prostoty w ramach nowej, świeżej formy. Biel, pastele, minimalizm, a także wrażenie harmonii i spokoju oddają ducha Doram design. Jakość widoczna w każdym elemencie; fotografiach, typografii i kompozycji jest nieodłącznym elementem komunikacji marki. Dbałość o detal i wrażenia zmysłowe towarzyszyła nam też podczas selekcji materiałów do druku.
Ścieżka konsumenta
Pierwszym i najważniejszym punktem styku marki z jej odbiorcami pozostanie Internet. Dlatego zadaniem Rio Creativo było znalezienie balansu pomiędzy UX-em, a brandingiem i stworzenie koncepcji sklepu internetowego, który będzie mówił językiem Doram design, jednocześnie pozwalając na efektywną sprzedaż.
Dzięki nowej strategii i wynikającej z niej identyfikacji wizualnej Doram design prowadzi klienta przez swój świat ścieżką, która inspiruje, uwodzi i działa na wszystkie zmysły.
Rio to miejsce, w którym od 14 lat krzyżują się różne perspektywy i punkty widzenia. Na każdym etapie działamy na styku tego co zrozumiałe i namacalne z czymś nieoczywistym i zaskakującym. Wierzymy w szczere i silne marki oraz w to, że autentyczne przekonania przyciągają ludzi dzielących te same wartości. Nasza praca z markami polega na: TWORZENIU: powołujemy marki do życia i pomagamy znaleźć należne im miejsce. ROZWIJANIU: wierzymy w silne marki. Tworzymy rozwiązania, które nadają im wyrazistości. PRZEKSZTAŁCANIU: przyjmujemy nową wizję, określamy cele, ustalamy strategię. Opiekujemy się markami na każdym etapie ich istnienia.
Kontakt
+48 793 713 385