znajdź projektanta

WEINHEIMER LEDER - rebranding

Klasa i klasyka
Od pierwszego spotkania z Weinheimer Leder mieliśmy poczucie, że wchodzimy w wyjątkowy świat. Świat z bogatą historią, ogromną wiedzą, świadomością i klasą. Wniknęliśmy w niego, słuchając naszych klientów z uwagą. Ich opowieści były inspirujące, a współpraca nie dająca się wpisać w szablony i formuły. Oparta na ciepłych relacjach, szacunku i zaufaniu.

Tradycja i nowoczesność
Weinheimer Leder jest producentem skór cielęcych w najwyższym standardzie, z najlepszego surowca. Przeznaczone są do produkcji wysokiej jakości obuwia i galanterii skórzanej. Doceniane są przez znane marki na całym świecie.
To, co najbardziej charakterystyczne dla Weinheimer Leder, to przenikanie się tradycji, bogatej historii, dziedzictwa i nowoczesności na wielu płaszczyznach. Kontynuacja i szacunek dla 150-letniej historii garbarskiej Grupy Freudenberg istnieje w symbiozie z postępem, który przyświeca działaniom kolejnego pokolenia. Hasło "Tradition & Modernity united in perfection" jest przesłaniem towarzyszącym marce, odzwierciedlającym jej założenia. Poprzez wspólną pracę nad tym projektem chcieliśmy je podkreślić i nadać mu odpowiednią oprawę. Identyfikacja wizualna opiera się na czytelnych i prostych formach oraz starannie dobranej kolorystyce. Jest elegancka i skrojona na miarę wartości istotnych dla marki - klasy, transparentności, jakości i dbałości o szczegół.

Ciągłość i gwarancja

Kultura Weinheimer Leder od wielu lat niezmiennie opiera się na najwyższych standardach, a oferowany produkt podlega ciągłemu nadzorowi, dlatego jest w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Do dziś jest wytwarzany według tradycyjnych metod Freudenberga, co stanowi gwarancję jakości. Skóra ta służy najlepszym na świecie twórcom obuwia wykonywanego na zamówienie. Jest też przeznaczona do produkcji torebek i galanterii przez takie ikony jak Dom Mody Hermès.
         
Odpowiedzialność i transparentność

Skóra najwyższej jakości ma swój początek w szacunku do zwierząt i ich otoczenia. To odpowiedzialne zachowanie, harmonia z naturą, ale i czystość produkcji, dzięki temu powstają skóry wolne od szkodliwych substancji. Zrównoważona produkcja w przypadku Weinheimer Leder to odpowiedzialność na każdym etapie - począwszy od surowego materiału pozyskiwanego z alpejskich regionów, aż po gotowy produkt. Cały proces jest niezwykle transparentny i szczery również wobec partnerów i klientów. W trakcie wspólnej pracy czuliśmy, że jest to całkowicie naturalne. Nie mieliśmy wątpliwości, że odpowiednie zakomunikowanie tych wartości jest tylko dopełnieniem istniejącego DNA firmy. Biznesu, który mimo globalnego zasięgu funkcjonuje w bardzo hermetycznym świecie, a przeprowadzony z dużą uważnością rebranding jest elementem sukcesji.

Więcej o projekcie:

Rio to miejsce, w którym od 14 lat krzyżują się różne perspektywy i punkty widzenia. Na każdym etapie działamy na styku tego co zrozumiałe i namacalne z czymś nieoczywistym i zaskakującym. Wierzymy w szczere i silne marki oraz w to, że autentyczne przekonania przyciągają ludzi dzielących te same wartości. Nasza praca z markami polega na: TWORZENIU: powołujemy marki do życia i pomagamy znaleźć należne im miejsce. ROZWIJANIU: wierzymy w silne marki. Tworzymy rozwiązania, które nadają im wyrazistości. PRZEKSZTAŁCANIU: przyjmujemy nową wizję, określamy cele, ustalamy strategię. Opiekujemy się markami na każdym etapie ich istnienia.



^ Wróć na górę