#1944 | 69. Rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego
Zadanie:
Opracowanie koncepcji kampanii docierającej do bardzo szerokiej grupy docelowej, obejmującej nastolatków, studentów i osoby do 35. roku życia, u których pamięć o Powstaniu może najszybciej zaniknąć. Kampania miała być czytelna także dla dorosłych, bardziej dojrzałych odbiorców, jak również i samych Powstańców.
Rozwiązanie:
W kampanii wykorzystaliśmy prosty i zarazem bardzo bliski młodemu człowiekowi nośnik, jakim jest T-shirt. Poprzez plakaty i media społecznościowe angażowaliśmy młodzież w akcję społeczną utrwalającą pamięć o Powstaniu. Młodzi ludzie fotografowali się w koszulkach ze znakiem kotwicy Polski Walczącej oraz dopiskiem „69. Rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego”.
Jako tło do fotografii posłużył nam krajobraz współczesnej Warszawy. W ten sposób popularyzowaliśmy przekaz mówiący, że nasze miasto się zmienia, a pamięć o Powstaniu pozostaje. Aby skupić uwagę odbiorców na treści kampanii, kadrowaliśmy wizerunki modeli tak, aby pozostali anonimowi. Kreacje do poszczególnych wydarzeń towarzyszących obchodom rocznicy rozróżnialiśmy poprzez atrybuty trzymane przez modeli.
Zakres prac:
Kampania obejmowała cztery nośniki typu outdoor, małe druki akcydensowe i social media, w których zachęcaliśmy do hashtagowania: #1944pl.
Klient:
Muzeum Powstania Warszawskiego.
Fotografie:
Przemysław Borys (modele), Robert Danieluk (miasto)
Koncepcja i dyrekcja artystyczna:
Aleksandra Naborczyk-Staniewska, Wojciech Staniewski
Projekt:
Wojciech Staniewski, Karolina Mazurkiewicz, Marta Sawicka










Projektujemy na potrzeby druku, przestrzeni i sieci. Tworzymy spójne systemy identyfikacji i informacji wizualnej. Wspomagamy wizerunkowo marki i instytucje. Łączymy obrazy i słowa. Wierzymy, że systemowe rozwiązania w połączeniu z dbałością o detal potrafią przynieść marce wymierne efekty w postaci spójnego i zrozumiałego komunikatu. Pracujemy dla klientów ze świata kultury i biznesu.