Centrum Operacji Zaćmy
Zadanie:
Głównym założeniem, jakie nam przyświecało podczas tworzenia identyfikacji wizualnej Centrum Operacji Zaćmy doktora Jerzego Brzozowskiego, było stworzenie projektów przyjaznych dla osób słabowidzących oraz grupy wiekowej 50+.
Rozwiązanie:
Postawiliśmy na użycie geometrycznego, czytelnego, ale zarazem charakterystycznego i łatwo zapamiętywalnego znaku, przywodzącego na myśl oko i opiekę. Używaliśmy kroju pisma o dużym ciężarze optycznym, który wpisuje się w potrzeby pacjentów słabowidzących. Wykorzystaliśmy medyczną, ale kontrastującą kolorystykę, wyróżniającą się spośród odcieni używanych przez konkurencję. Zieleń stanowi w tym przypadku kolor uzdrowienia i nadziei. Granat podkreśla profesjonalizm i wzmacnia komunikat.
Zakres prac:
Research i przygotowanie strategiczne projektu, opracowanie logotypu i głównego motywu wiodącego (key visual), projekty akcydensów i druków reklamowych, projekt totemów i witryny zewnętrznej lokalu przy ul. Słomińskiego 19 w Warszawie, projekt graficzny serwisu WWW.
Projekt powstał w oparciu o dostępną wiedzę dotyczącą korzystania z internetu oraz przeciwdziałania wykluczeniu cyfrowemu jako jednej z barier aktywności osób 50+ w sieci.
Strategia:
Aleksandra Naborczyk-Staniewska
Projekt:
Wojciech Staniewski






Projektujemy na potrzeby druku, przestrzeni i sieci. Tworzymy spójne systemy identyfikacji i informacji wizualnej. Wspomagamy wizerunkowo marki i instytucje. Łączymy obrazy i słowa. Wierzymy, że systemowe rozwiązania w połączeniu z dbałością o detal potrafią przynieść marce wymierne efekty w postaci spójnego i zrozumiałego komunikatu. Pracujemy dla klientów ze świata kultury i biznesu.