znajdź projektanta

haircology

Zadanie: 
Opracowanie tożsamości wizualnej firmy tworzącej sieć organicznych salonów fryzjerskich. 

Rozwiązanie: 
Autorski, modułowy logotyp, przywołuje skojarzenia z kosmykami włosów. Znak sam w sobie jest dwuznaczny – można w nim dostrzec zarówno owoc z listkiem, jak i finezyjnie ułożone włosy. Tak ujawnia się nawiązanie do najważniejszego atrybutu Haircology, jakim jest ekologiczność, dbałość o równowagę duszy i ciała oraz środowisko. Delikatnemu, wyważonemu logotypowi nadano nowoczesną formę. Może on służyć zarówno do oznakowania kosmetyków, jak i sieci salonów fryzjerskich.

Zakres prac: 
Symbol i logotyp wraz z księgą znaku, akcydensy: wizytówki, papier firmowy, koperta. 

Projekt:
Wojciech Staniewski i Michał Małolepszy

Projektujemy na potrzeby druku, przestrzeni i sieci. Tworzymy spójne systemy identyfikacji i informacji wizualnej. Wspomagamy wizerunkowo marki i instytucje. Łączymy obrazy i słowa. Wierzymy, że systemowe rozwiązania w połączeniu z dbałością o detal potrafią przynieść marce wymierne efekty w postaci spójnego i zrozumiałego komunikatu. Pracujemy dla klientów ze świata kultury i biznesu.



^ Wróć na górę