Kropki Kreski
Zadanie:
Zaprojektowanie identyfikacji dla redaktorki i korektorki tekstów Moniki Buraczyńskiej prowadzącej działalność pod nazwą Kropki–Kreski. Najważniejszym założeniem było zaprojektowanie spójnych i niedrogich w produkcji materiałów towarzyszących działalności.
Rozwiązanie:
Zrezygnowaliśmy z budowania znaku, na rzecz stworzenia języka formalnego składającego się z prostych geometrycznych kształtów. Postanowiliśmy wyjść od symbolicznej kolumny tekstu i wzbogacać ją o potrzebne informacje. Dzięki temu udało nam się osiągnąć silny i jednolity charakter identyfikacji na wszystkich materiałach.
Zakres prac:
Projekt identyfikacji – akcydensy (papier firmowy, faktura, wizytówka), strona www.
Klient:
Kropki — Kreski Monika Buraczyńska.





Projektujemy na potrzeby druku, przestrzeni i sieci. Tworzymy spójne systemy identyfikacji i informacji wizualnej. Wspomagamy wizerunkowo marki i instytucje. Łączymy obrazy i słowa. Wierzymy, że systemowe rozwiązania w połączeniu z dbałością o detal potrafią przynieść marce wymierne efekty w postaci spójnego i zrozumiałego komunikatu. Pracujemy dla klientów ze świata kultury i biznesu.