znajdź projektanta

24. Festiwal Kultury Żydowskiej

W 2013 opracowaliśmy nową identyfikację wizualną 23. Festiwalu Kultury Żydowskiej. Współpraca okazała się na tyle udana, że organizatorzy FKŻ zlecili nam przygotowanie oprawy graficznej kolejnej, 24. edycji.

W 2014 program festiwalu został podzielony na cztery bloki tematyczne: Mizrach, Aszkenaz, Dybuk i Kibuc, co znalazło odzwierciedlenie w oprawie graficznej: cztery słowa - klucze stały się motywami wiodącymi materiałów festiwalowych. Zmiany w warstwie wizualnej w stosunku do poprzedniej edycji były kosmetyczne. Uznaliśmy że przeprowadzony rok wcześniej relaunch był na tyle wyrazisty, że powinniśmy stworzyć oprawę stanowiącą wyraźną kontynuację, a nie kolejną rewolucję.


Jesteśmy studiem brandingowym. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę