znajdź projektanta

Hultaj

Hultaj:
Owoce, woda i cukier.

Butelkowany, gotowy do picia kompot – tradycyjny napój, który orzeźwia w letnie dni i rozgrzewa w chłodne wieczory. Odkrywamy go na nowo, przypominając smaki z dziecięcego podwórka. Marka bazuje na sentymencie do czasów dzieciństwa, podwórkowych przygód i napoju gotowanego przez Mamy i Babcie. Odręczne liternictwo i ilustracje podkreślają kraftowy charakter produktu, jego prostotę i naturalne pochodzenie składników.

Zakres brandingu:
Naming, logotyp, key visual, ilustracje, odręczne liternictwo, opracowanie wzornicze butelki, oprawa mediów społecznościowych, projekt i wdrożenie strony www, realizacja sesji zdjęciowej oraz seria materiałów wspierających sprzedaż.

Odpowiadamy też za projekt wzorniczy butelki. Jej forma inspirowana jest dawnymi butelkami zwrotnymi na mleko i słoikami na przetwory. Dzięki szerokiej szyjce można łatwiej wyjeść owoce po wypiciu kompotu :)



Jesteśmy studiem brandingowym. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę