znajdź projektanta

Radio Kraków

Dotychczasowe logo identyfikowało Radio Kraków od prawie 20 lat. Nie towarzyszył mu jednak nigdy spójny system identyfikacji wizualnej, zaś sam symbol nie przetrwał próby czasu i przestał przystawać do ambicji rozgłośni, która w tym czasie przeszła znaczącą metamorfozę. Aktualnie Radio Kraków pozycjonując się jako ambitna i nowoczesna przeciwwaga dla tabloidyzujących się mediów – ma być radiem opiniotwórczym, zaspokajającym wyższe aspiracje, a jednocześnie bliskim i użytecznym.
Nowe logo Radia Kraków nawiązuje do dotychczasowego symbolu, stanowiąc jego unowocześnioną kontynuację. Zachowano symbolikę, charakterystyczną kompozycję i rozpoznawalną, jednolitą, granatową kolorystykę. Wyeksponowana została nazwa – jest teraz czytelna i jednoznaczna. Nowy symbol jest prostszy, czytelniejszy i łatwiejszy w użyciu.
Wraz z logo opracowaliśmy całą oprawę wizualną, spójny zestaw materiałów informacyjnymi i promocyjnych. Rebrandingowi towarzyszyła również intensywna zewnętrzna kampania wizerunkowa.

Jesteśmy studiem brandingowym. Wymyślamy od nowa marki, te z długą historią i te które dopiero powstają. Globalne i lokalne, komercyjne i publiczne, offline i online. Zaprojektowaliśmy już ponad dwieście brandów – produktów, firm, instytucji, miejsc i wydarzeń. Zdajemy sobie sprawę z komercyjnej roli dizajnu i z przydatności narzędzi marketingowych, nie przeszkadza nam to zamiast grupy docelowej – widzieć człowieka. W swojej pracy przyglądamy się nie tylko wykresom i badaniom, ale także codziennemu życiu – i tam szukamy rozwiązań. Nasze kompetencje: strategia wizerunkowa i designu; naming, copywriting, storytelling; creative & art directing; identyfikacja wizualna; signage & wayfinding; projektowanie opakowań; projektowanie publikacji; web & motion design; Prócz tego, uczymy designu, publikujemy i bierzemy udział w życiu branży kreatywnej. Dbamy o dobre praktyki, miłą atmosferę i zdrowy rozsądek.



^ Wróć na górę